Després d'un més de la posada en funcionament del servei d'assistència OAC 360, els usuaris valoren molt positivament el servei que ofereix ajuda davant qualsevol dubte sobre el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als trà mits en linia.
">Després d'un més de la posada en funcionament del servei d'assistència OAC 360, els usuaris valoren molt positivament el servei que ofereix ajuda davant qualsevol dubte sobre el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als tràmits en linia.
Durant el primer mes de funcionament de l'OAC 360, s'han atès més d'una trentena de consultes fetes majoritàriament per ciutadans i ciutadanes, tot i que també se n'han registrat d'entitats i empreses.
Les hores de més afluència de trucades durant aquest primer mes ha estat al migdia, concretament a les 12.
Tot i que el servei ofereix suport per fer qualsevol tràmitació en línia, les incidències més ateses es concentren dins el catàleg de tràmits i els certificats digitals.
La satisfacció dels usuaris respecte el servei és de 5 sobre 5.
En aquest enllaç trobaràs més informació sobre el servei.