Després d'un més de la posada en funcionament del servei d'assistència OAC 360, els usuaris valoren molt positivament el servei que ofereix ajuda davant qualsevol dubte sobre el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als tràmits en linia.  

">

Els usuaris valoren molt positivament el servei d'assistència OAC 360

Última revisió 12-02-2021 15:05
19/11/2019

logo OAC 360 negre i verdDesprés d'un més de la posada en funcionament del servei d'assistència OAC 360, els usuaris valoren molt positivament el servei que ofereix ajuda davant qualsevol dubte sobre el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als tràmits en linia.  

Banner trcans cubDurant el primer mes de funcionament de l'OAC 360, s'han atès més d'una trentena de consultes fetes majoritàriament per ciutadans i ciutadanes, tot i que també se n'han registrat d'entitats i empreses.
Les hores de més afluència de trucades durant aquest primer mes ha estat al migdia, concretament a les 12.
Tot i que el servei ofereix suport per fer qualsevol tràmitació en línia, les incidències més ateses es concentren dins el catàleg de tràmits i els certificats digitals.
La satisfacció dels usuaris respecte el servei és de 5 sobre 5.

En aquest enllaç trobaràs més informació sobre el servei.