La Defensora de la Ciutadania, Xaro Mariscal, va presentar en el darrer ple de la legislatura l’informe anual on recull totes les atencions que ha gestionat, les que ha pogut resoldre i les que no i on exposa, també, quines à rees tenen més queixes i/o suggeriments.
">La Defensora de la Ciutadania, Xaro Mariscal, va presentar en el darrer ple de la legislatura l’informe anual on recull totes les atencions que ha gestionat, les que ha pogut resoldre i les que no i on exposa, també, quines àrees tenen més queixes i/o suggeriments.
Tal i com va explicar la Defensora, els casos atesos han estat queixes, denúncies, consultes i suggeriments de persones que no sabien a qui s'havien d'adreçar per resoldre el seu cas o que l'administració no els ha donat la solució o l'atenció que buscaven. En aquest sentit, la figura de la Defensa Ciutadana ha fet de mitjancera per millorar la convivència entre veïns i veïnes, i s’ha reunit amb tècnics i treballadors municipals per reflexionar sobre aspectes que es poden millorar per tal de garantir i una òptima gestió dels tràmits administratius i una correcta atenció al ciutadà.
La Defensora va acabar l'exposició deixant clara la seva posició com un enllaç entre polítics, tècnics i vilatans per millorar la convivència de tots plegats. A partir d'ara atendrà els dimecres de 9 a 11 del matí a l'Hotel d'Entitats ubicat al Casal Piferrer. (C/ Mestra Viladrosa, 44)
Memòria Defensa Ciutadana 2014